čtvrtek 20. prosince 2012

Třpytiví krasavci od NUBAR

Ahoj zdravím všechny


Po dlouhé době přípěvek. Dnes se to bude týkat jedné z mých oblíbených věcí a to jsou laky na nehty. Když jsem je viděla musela jsem si je prostě koupit všechny tři. Mám tu pro vás tří překrásné laky od značky NUBAR. Dlouho jsem po této značce toužila, ale přišlo mi, že za ně chtějí docela dost. Někomu mu to možná přijde jako normální cena za kvalitní lak, ale jelikož jsem ještě pořád student, nemůžu si toho moc dovoli. Pak jsem je objevila za dalo by se říct pár korun a nešlo si je nekoupit. Všechny jsou krásně třpytivé. Prostě lak složený ze samých třpytek.





1. Nubar G187 Hyacinth Sparkle















2. Nubar G181 Fire Sparkle















3. Nubar G180 Star Sparkle









Na nehtech jsem měla zatím jen ten červený. První vrstva zaschla během pár vteřin. Druhá za pár minutek, takže lakování vám zabere chvilinku. Lepší jsou dvě až tři vrstvy, aby byl lak hezky barevný. Vypadá úžasně,ale když si nedáte nadlak rychle se loupe. Naopak když si ho tam dáte, tak už se tak krásně netřpytí, takže blbí. Já jsem si a něj dala nadlak s matovým efektem a dóst dobrý. Jak říkám zatím jsem zkoušela jen ten jeden, ale myslím si, že složení a trvanlivost těchto laků bude tak na stejno. Každopádně až je vyzkouším všechny dám vám vědět :).





Máte nějaké laky od Nubaru? Jestli ano jaké a jak jste s nimi spokojeni?

Žádné komentáře:

Okomentovat