pondělí 10. prosince 2012

Narozeninové dárky druhá část Voňavky a Tělové mléko

Ahoj zdravím všechny


Pokračujeme dál v článcích o narozeninových dárcích. Dnes tu pro vás mám pár voňavek a tělové mléko.
Tak jdeme a to.



1.Lucci Enjoy 2

Tahle vůně má růžovou barvu. Voní, tak jakoby kořeněně (nevím jak se to správně píše), trošku mýdlově a přijde mi, že i trocha chlapsky :). Jako chlapská vůně. Né, že bych nebyla ráda, že jsem ji dostala, ale není to můj šálek čaje, ale po čase to vyprchá a dá se to.





2.Little black dress (AVON)

Naopak tahle vůně se mi moc líbí, mám ji do přítele. Má velice zajímavý flakónek. Je to taková težší vůně, docela kořeněná. Ze začátku je velimi silná. Vyprcháva pomalu, což je dobře. Barva lehce žlutá.






3.Celine Dion Sensational

Je to taková ovocná, alkoholová vůně a je hodě taková sveží. Alkoholovou vůní myslím, to, že tam citím rum nebo, tak něco. Barva světle růžovo-oranžová.







Všechny pokopě







4.Sparklein Paris (shimmering body lotion oriflame)

Moc příjemná vůně. Ovocná- broskvová vůně. Jediná nevýhodá toto tělového mléka je to, že je to extrémně  třpytivé. Když se namažete vypadáte jako vánoční ozdoba. Takže s tímto mlékem musíte velice opatrně, ale ta vůně ohh super :).





Vím, že sem vám ty vůně asi moc nepříblížila, ale snažil jsem se. Jaké vůně máte rádi vy?


4 komentáře:

  1. moja naj je Versace Bright crystal, ale samozrejme mam aj ine:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje nej je voňavka, která mi zavoní:),ale moc bych si chtěla koupit chacharel amor amor :)

      Vymazat
  2. Moja top je Chloe chloe :)
    Inak nezabudni sa zapojit do mojej predvianocnej Ziaja giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    OdpovědětVymazat