sobota 8. prosince 2012

Narozeninové dárky první část. Laky a věci na nehty

Ahoj zdravím všechny


Původně jsem chtěla natočit video, ale není čas. Takže doufám, že se vám to bude líbit. Prvně jsem myslela, že to začlením do nákupů za prosinec, ale vlastně jsem nic z toho nekupovala, tak mě napadlo, že to udělám takto. Rozdělím to asi do více částí. První část jak název napovídá se bude týkat laků a věcí na nehty. Jelikož moji kamarádi a můj přítel vědí, co mám ráda a co se mi líbí je toho požehnaně.



První a druhá řada jsou dárky od mé kamarádky Ivety. Jak vidíte, tak mi vybrala široké spektrum barviček.
Třetí řada jsou dva laky od přítele (zelená, žlutá), třpytivý lak od Ivety a poslední je od kamaráda Páje.








Devět malých laků je od značky ( já to čtu takhle) Lin

Laky (odstíny) zleva:

127, 129, 131, 134, 158, 145, (u růžové chybí číslo odstínu), 148, ( u fialové taky chybí číslo odstínu), 143






Jsou to úplně suprový barvičky možná vám přijdou podobné, ale je mezi nimi rozdíl. Už se těším až je vyzkouším.








Laky zleva:

S.H.L (odstín Y07)
Vollaré cosmetics (Da Vinci) (odstín 244)
Essence nail art special effect topper (odstín 10 glorius aquarius)
Oriflame colour breeze (odstín blue)




Tak a poslední dvě věci na našem seznamu jsou Essence nail art (nail jewels) with nail glue a zdobítko na nehty.

V krabičce nail art se nacházejí kamínky ve tvaru hvězdiček, čtverečky, slzičky, placky a perličky. Zdobítko normální klasika na jednom konci vetší kulička na druhém menší.





Doufám, že vám článek líbil. Dejte mi vědet do komentářů :)

Žádné komentáře:

Okomentovat