čtvrtek 27. prosince 2012

Co jsem našla pod stromečkem aneb co mi donesl ježíšek

Ahoj zdravím všechny


Původně jsem chtěla natočit video, ale chytla jsem někde bacila, takže z toho sešlo.
Letos byl ježíšek velice štědrý a vyslyšel moje prosby. Byla jsem příjemně překvapená.

Největší radost mi udělaly dárky od přítele. Dostala jsem mobil, který jsem si už douho přála a teď pozor POLIČKU NA LAKY, kterou VLASTNOŘUČNĚ VYROBIL. Takové dárky hodně potěší.





Samozřejmě že mám radost i z ostatních dárku, ale na tyhle to prostě nemá.




Myslím si, že je zbytečné popisovat vám všechny ty dárky, takže jsem dám jen fotky a kdyby ste chtěli vědět        nějaké podrobnosti, tak stačí napsat dolů do komentářů. Udělala jsem takový výcuc fotek.

















































A co jste dostali vy od ježíška?

4 komentáře:

  1. Marťo, ta polička je suprová... ta by se mi taky šikla :)) Jinak super dárky, je vidět, že jsi kosmetička x)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc Míšo mám šikovného muže :) jj je to poznat no aji když dojdeš ke mě do pokoje :)

      Vymazat
  2. Takovou poličku chci taky, ale na koleji asi těžko, no :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jak to vypadá já asi budu must pořídit druhou:) jj na koleji je to blbí no :(

      Vymazat