pátek 28. prosince 2012

Catrice Ultimate Nail Lacquer

Ahoj zdravím všechny



Na Vánoce jsem dostala spoustu laků a ten co vám dnes ukážu jsem si vybrala sama. Byla to láska na první pohled. Mám ho z Rossmanu a stál cca stovku.I když mě kamarádka varovala, že laky Catrice jsou sice pěkné, ale moc nevydrží řekla jsem si, že to zkusím. Musím říct, že jse zatím spokojená, ale to jsou mé první dojmy. Uvidíme časem, ale teď už k laku samostnému.






Ultimate Nail Lacquer 840 Genius In The Bottle

Barva úžasná, proto jsem si ji také vybrala. Je to typ laku, který mění barvy. Barva v lahvičce je uprostřed zlatá po okrajích modro-zelená až petrolejová. Lak má takový kovový nádech. Štěteček je celkem fajn. Lak je docela řídký, ale stačí se s ním z žít. Celková aplikace je v pohodě. Pigmentace dobrá ve dvou vrstvách, ale lepší ve třech. Zasychá docela rychle, což já potřebuju, protože i když si ráda lakuju nehty nemám ráda čekání.





Žádné komentáře:

Okomentovat