pondělí 5. listopadu 2012

Sada 4 bambusových štětců E.L.F

Ahoj zdravím všechny


Přemýšlela jsem o čem bych vám mohla napsat. Tak tady máme článek o cestovních štětcích E.L.F. Pokud by jste chtěli natočila bych video. 

Říkám jim cestovní, protože jsou malinké a vejdou se do každé kabelky. Jsou uložené v praktické taštičce s čudlíkem na zaklapnutí. Tyto štětce mají rukojeť z bambusu, takže jsou přírodní. Značka E.L.F vyrábí pouze syntetické štětce, protože neuznává zneužívání zvířat pro kosmetické účely.

 I když jsou štětce ze syntetiky jsou báječně hebké a příjemné na pleť. Pro zatím jsem se ani nesetkala s tím, že by jím vypadávali štětiny, čímž se syntetické štětce vyznačují. Uvidíme časem.

 Přesný název je sada 4 bambusových štětců (4 piece small bamboo brush set) z minerální řady. Budu sem psát i použití, ale je to čistě moje používání. Zatím jsem ze štětci spokojená a nosím je všude sebou. 
Cena sady 259Kč.


Sada obsahuje:


1.Taštička

55% z bavlny
45% konopné vlákno








2.Komplexní štětec (complexion brush)

Použití: na pudr, tvářenku, rozjasňovač, kontury








3.Štětec na korektor (concealer brush)

použití: musím se přiznat, že s tímhle štětcem jsem zatím nepracovala, protože raději nanáším korektor rukou






4.Štětec na blendění (belnding eye brush)

použití: pro rozblendění stínu (např. v očním ohybu)








5.Štětec mini kabuki (mini kabuki brush)

akorát mě u tohoto štětce mrzí je takový chudáček hubený, protože většinou jsou kabuki takové naducané

použití: stejné jako u komplexního štětce




2 komentáře: