neděle 18. listopadu 2012

Kosmetické prohřešky

Ahoj zdravím všechny

Dneska tu pro vás mám pár fotek aneb kosmetických prohřešků. Je to takový rychlo článek Vybrala jsem jenom pár fotek, ale stojí za to. Tak co by jste si z toho nalíčily vy? :)






Obočí by se ještě dalo i když je to taky hrůza, ale ta černá konturovací tužka










Tahle slečna se zřejmě vydala na cirkusovou párty











Velice zajímavý tvar obočí a ty vlasy na čele jsou podle mě dokreslený 










Tvářenka alá Marfuška 







Mě osobně nejvíc dostala ta černá kontura kolem rtů a to zakroucené obočí. Co na takovéto kosmetické prohřešky říkáte vy? Jaký na to máte názor?

2 komentáře:

  1. pane bože mě odvezou xDD tak tohle je moc, to není možný fakt xD

    OdpovědětVymazat
  2. jak říkáš to je hrůza asi na sebe nevidí :)

    OdpovědětVymazat