úterý 6. listopadu 2012

Odličovače a micelárka

Ahoj zdravím všechny



Dneska jsem přeskládávala nějaké věci na svém beauty stolečku a všimla jsem si, že mám nějak moc věcí na odlíčení, tak mě napadlo, že vám o tom napíšu. Aby jste viděli co je podle mého názoru dobré a co ne. Mou tzv. sbírku tvoří především dvoufázovky.


Celý sortiment





1. Mary Kay Oil-Free Eye Make-up Remover




Tento odličovač je bez parfemace. Je dvoufázový, proto se musí před použitím protřepat. Je jemný k očnímu okolí a vůbec neštípe. Oko a oční okolí po odlíčení zůstane mastné. Což, ale není špatně, protože mastnota  se v pije a oční okolí zůstane krásně hydratované a hebké. O tenhle odličovač se dělíme s mamkou, protože není zrovna nejlevnější. Já ho moc nepoužívám to spíš mamka, ale podle toho co mi říkala, tak je s ním velice spokojená.





2. Ryor Dvoufázová odličovací emulze

Mluvila jsem o ni už tady.









3.Balea Dvoufázový odličovač očního (voděodolného) make-upu 




Tak z tohoto odličovače nejsem dvakrát odvařená. Stál sice asi 60Kč, ale i tak jsem docela zklamaná. za prvé mi docela vadí to, že když se odličuju, tak to hrozně drhne. I když ho dám na tampónek víc, tahne mi oko. Za druhé když se odlíčím, jsem mastná, jak kdybych se mazala sádlem, A ne a ne se to v pít, takže pak musím ještě doličovač. A za třetí mi přijde, že se ty dvě fáze (voda+olej) moc nespojují. Musím třepat jako blázen a i potom nic moc. Používám ho úplně minimálně, spíš vůbec.






4.Avon  Make-up remover




Naopak s tímhle jsem docela spokojená, Je to zase dvoufázovka. Má zajímavou vůni nevím jak to popsat. Je taky takový mastnější. V píjí se velice rychle, neštípe. Je v malinkém jakoby cestovním balení. Dobře se protřepává.






5.Sephora Triple action cleansing water 



A je to tady! konečně změna místo dvoufázovky micelárka. Dívala jsem na ni v Sephoře kolikrát, ale nebyla jsem si jistá. Nakonec jsem si řekla, že to zkusím. Voní to, tak jako svěže. Moc příjemná vůně. Raději si s ní odličuju obličej než oči. Odličuje bezvadně. Na druhou stranu 50ml za 150Kč. Nevím no, až mi dojde popřemýšlím jestli si ji znova koupím.




Stupnice od nejlepšího po nejhorší

O první místo se dělí Mary Kay, Ryor a Sephora

Druhé místo Avon

A třetí místo Balea


Ceny: Mary Kay- nevím kupovala mamka
          Ryor- cca 120Kč
          Balea- 60Kč
          Avon- 100Kč
          Sephora- 150Kč


Žádné komentáře:

Okomentovat