čtvrtek 22. listopadu 2012

Roztahováky, tunely, plugy

Ahoj zdravím všechny


Řekla jsem, že pro vás udělám jednou článek o něčem co mám ráda a myslím si, že by vás to mohlo zajímat.

Já sama mám roztažené pravé ucho na 8mm. Začala jsem si je roztahovat ve třeťáku někdy kolem jara. Roztahováky jsem buď kupovala a nebo my jich pár udělala kamarádka. Jelikož je to docela cenově náročný, tak jsem se rozhodla vyrábět si je sama. Zašla jsem do obchodu a nakoupila FIMO hmotu (cca 60Kč), sice to není taky moc levný, ale udělám jich z toho mraky. Koupila jsem si pár barev, které se mi líbily a začala jsem tvořit. To byly roztahováky.

Postup při tvorbě roztahováků(zkrácený): vezmete si fimo hmotu, vytvoříte požadovaný tvar a dáte do trouby( na obale je na jak dlouho i na kolik stupňů) a tradá máte hotovo. :)


Jedny z mých oblíbených roztahováků
(vlastní výroba)























Můj první plug byl takový obyč na rychlo kvůli praxi( nesměli jsme tam být z roztahovákem), ale ten druhý byl mnohem lepší. Dostala jsem ho od přítele, k narozeninám minulý rok plus na půl plug na půl tune(větrák)l.Převážně nosím ten první. Nikdo by ani neřekl, že mám roztažené ucho chcete-li lalůček, vypadá to jak náušnice.




Od Toma


Můj neoblíbenější i teď ho mám v oušku






















Jinak nakupuju na téhle stránce : http://piercingmania.cz/


Doufám, že se vám tento článek líbít :).

1 komentář: