sobota 19. července 2014

Clinique Sparkle Skin body exfoliating cream & Rinse-off foaming cleanser mousse

Ahoj všechny vás zdravím v těchto horkých letních dnech. Dneska je tu článek, který se bude týkat dvou výrobků od značky Clinique.
Oba dva tyto výrobky mám ze stránky VotočVohoz.



Clinique Sparkle Skin body exfoliating cream
Má lehce nazelenalou barvu a voní po mentolu. Mentol na pleti příjemně chladí a osvěžuje, teď v létě se to šikne. Zrníčka v peelingu jsou malinké a na pleti příjemné. Pleť po aplikaci není začervenalá, naopak je velice příjemná na dotek i na pohled. Peeling se snadno aplikuje i smývá.






Clinique Rinse-Off foaming cleanser mousse
Tato čistící pěna má mléčnou barvu a vůni jako takové to klasické mýdlo v kostce. I když je určená na mastnou pleť, ale já ji používám i na svou (smíšená), na T-zónu. Také se doporučuje na pleť problematickou se sklonem k akné. Čistí do hloubky a odstraňuje z pleti nečistoty. Aplikace je zase velmi snadná stačí smíchat s vodou a vytvoří se pěna, kterou nandáte na pleť. Jediné co mi na této pěně vadí, je to, že po umytí  mám pocit napjaté pleti, takže se musím namazat krémem, aby se pleť hydratovala.




Shrnutí je takové, že přípravky jsou fajn, ale plnou cenu bych za ně nedala. Máte nějaké přípravky od Clinique? A jak jste s nimi spokojené? Budu ráda, když mi dáte tip :) 

Přeji hezký zbytek víkendu, s pozdravem BM :)




Žádné komentáře:

Okomentovat