pondělí 1. prosince 2014

Tag: Co dělá mě mnou

 Ahoj, zdravím všechny, dnes se dozvíte něco málo o mé osobě v tagu co dělá mě mnou.





1. Kolik měříš?
165 cm

2. Kolik je ti let?
22

3.Kdy ses narodila?
No narodila :D

4. Jakých trendů se většina tvého oblečení drží?
Žádný určitý trend se mě nedrží, preferuju pohodlné oblečení s výraznými potisky a trefnými obrázky. Chci být prostě vidět. :D

5. Máš nějaký piercing/tetování?
Ano. Piercing už jen jeden a dvě tetování.

6. Existují nějaké potraviny, které nemusíš/nesnášíš?
Asi fazole ty nenávidím!

7. Aktuální oblíbená písnička?
Maduk- Life

8. Zlato vs. stříbro?
Jednoznačné stříbro.

9. Jaké jsou tvé záliby?
Focení, blogování, líčení, nákupy.....

10. Rtěnka vs. lesk?
Rtěnka, nejlíp hooodně výrazná.

11. Zima vs. léto?
Ani jedno, mám nejradši asi jaro.

12. Máš akné?
Neee, jen takový ty pupeny, před měsíčníma splátkama. (chápete :D)

13. Typ pleti?
 Smíšená.

14. Máš pihy?
Mám a jsem na ně pyšná.

15. Velikost bot?
Podle toho kdo ty boty šije, takže pokaždé jinak.

Třeba jste se o mě dozvěděli něco víc a možná, že i víc něž jste chtěli? Máte rádi tagy? 
S pozdravem BM

Žádné komentáře:

Okomentovat