pondělí 24. listopadu 2014

DmBox ( sice pozdě, ale přece :D)

Ahoj, zdravím všechny.

Zřejmě du s křížkem po funusu, ale bohužel dřív nebyl čas. O Dmboxu už jste určitě četly u spousty bloggerek, tak teď na řadu přicházím i já. 

Když mi přišel email, že jsem vyhrála, myslela jsem si, že vyskočím snad do stropu :D. Konečně jsem měla štěstí a něco vyhrála. 
Teď už k boxu samotnému. Po otevření jsem našla dopis, kde mi gratulovaly k výhře a byl tam průvodce výrobky, které box obsahoval. 



Výrobky byly moc hezky zabalené v hnědém papíru a převázané zlatavou stužkou.





Takže dopis v pohodě, balení moc hezké, ale ten obsah BOMBA!!!


První na co mi padlo oko byl proflaklý Baby lips od Maybelline a svíčka od Ambi pur (ty svíčky zbožňuju). Po vytažení všech věcí, jsem byla ještě víc nadšená. Box vybíral asi někdo, kdo věděl co potřebuju. Sprcháč, šampón, sůl do koupele, to jsem si chtěla jít přece koupit :D. Plus se mi zalíbilo, že v balení byly vzorečky a kdo by nerad vzorky že? :)


Některé výrobky už mám odzkoušené, takže se brzo těšte na recenze.
Shrnuto a podtrženo, za mě se tento box velmi vydařil :)

Co si myslíte o Dmboxu? 
Budu ráda za vaše názory. 
pozdravem BM. :)







Žádné komentáře:

Okomentovat