úterý 22. ledna 2013

Když jdu na návštěvu k babičce :)

Ahoj zdravím všechny



Dnes jsem byla na návštěvě u své babičky a při odchodu jsem měa víc věcí jak když jsem přišla. Chtěla totiž upravit a nabarvit obočí. Když mi včera volala, tak mi řekla, že pro mě něco má. Celý den sem se na ni a na překvapení těšila. Když jsem došla čekaly na mě noví kamarádi laky na nehty. Prý na zaplňění poličky :). Babička mě podporuje v mé posedlosti na laky, jenom na Vánoce mi jich dala 15.






Po nabervení jsem si skočila do koupelny a sčíhla jsem co je tam zajímavého. Moje oko padlo na peeling od značky Body Basic, hned jsem utíkala za babičkou abych se jí zeptala kde k tomu přišla. Babička mi řekla, že ani neví a že pokud chci mám si ho nechat. Kdo by si ho nevzal že?







Potom jsme si povídaly a povídaly a dostaly jsme se ke svíčkám. Tak jsem ještě vyfasovala dvě úplně úžasné voné svíčky od Airwick. Pomeranč a Vánoční koření a Kořeněné perníčky a teplá vanilka. Prostě bych k nim čuchala celý den kdybych mohla :D





Mějte se hezky :)

2 komentáře: