neděle 13. ledna 2013

Alverde gel na obočí

Ahoj zdravím všechny


Super vychytávka na obočí je tehle ten gel na obočí od Alverde. Strašně dlouho jsem ho scháněla a kdy jsem ho našla musela sem si ho hned koupit.



Koupila jsem si tu tmavší variantu odstín 02 braun, protože mám hodně tmavý vlasy. Ještě je jedna varianta pro blondýnky, ale nechápu proč nedělají ten gel i v černé barvě nebo o tom aspoň nevím. Pokud vy ano, tak mi dejte vědět. Jako vím, že černé obočí nemá moc lidí, ale i tak pár výrobků by mohli zkusit udělat. Hlavně je pro mě docela nepochopitelný proč je ten gel tak strašně težký sehnat.
Cena je myslím, kolem 70 nebo 80Kč nejsem jsem si teď jistá.


Gel je super, sedí mi i barevně i když si myslím, že by mohl být o kapku tmavší. Voní jakoby po čokoládě nebo tak něco je to moc zajímavá vůně. Konzistence není přímo gel ale něco na způsob řasenky. Na gel je to moc tekutý. Aplikace pro mě byla ze začátku docela težká hlavně levou rukou, ale stačí trocha a cviku.



Gel se nanáší pomocí kartáčku. Normálně klasický kartáček jak bývá u řasenek.



Upravuje se kartáčkem. Vyčešete obočí a přebytečný gel.



A nakonec barva vím vypadá to asi zajímavě, ale co dá dělat :)



Celkově bych řekla, že je to výrobek, který se vám bude vždycky hodit. Hodíte ho do kabelky a máte po starostech. Žádné stíny nebo tužka, která se vám bude během dne rozpíjet.

Měj te se krásně :)

Žádné komentáře:

Okomentovat