neděle 28. října 2012

Dermacol Aroma Ritual - Belgian Chocolate

Ahoj zdravím všechny

Za okny už pomalu začíná zima a já si v těch zmrzlých zimních večerech nejraději skočím pod horkou sprchu nebo do vany. Proto jsem si koupila neskutečně voňavý sprchový gel. Koupila jsem ho v Dmku i když mám ještě dva sprcháče doma. Jsem strašná, ale prostě a jednoduše miluju voňavé věci.

Dermacol Aroma Ritual - Belgian Chocolate

Podle výrobce má čistit pokožku, což je podle mě logické, když je to sprchový gel. Nevím jak vy, ale já se sprchovým gelem umývám, abych byla čistá. Pokožku má zanechávat sladce provoněnou. Jen kdyby to byla pravda . Docela mě mrzí, že když se vysprchuju, tak ze sebe skoro nic necítím.

V tubě to voní božsky, kdybych mohla, tak to sním.Vybrala jsem ho hlavně kvůli spojení dvou vůní a to je čokoláda a pomeranč. Ty vůně mi připomínají takové to teplo domova a vánoční náladu.Takže mě docela mrzí to, že pak k sobě čuchám a žádná výhra to není. Jelikož stál asi 40Kč (protože byl ve slevě) co se dá přežít,ale znova si ho už asi nekoupím.





Máte někdo nějaké přípravky z řady aroma ritual? Jste s nimi spokojení?

Žádné komentáře:

Okomentovat