neděle 7. října 2012

Bomb cosmetics

Ahoj zdravím všechny

Na kosmetickém veletrhu v Praze jsem jen tak procházela kolem jednotlivých stánků, když mi do oka padl stánek Bomb Cosmetics. Tato kosmetika je přírodní a bylinná a má široké spektrum parfemace. Vyrábí převážně koupelovou kosmetiku, což znamená koupelové bomby, mýdla, soli, kuličky....
Všechno je ruční výroba.

Hned jak jsem došla do stánku praskly mě přes nos různé vůně. Tak jsem začala hledat. 
Nejvíce mě zaujala koule (bomba) do koupele s názvem POUPATA.
 Já tam cítím kokos, cukrovou vatu a něco takového sladkého, ale ve skutečnosti to má být podle popisku exotická vůně s esenciálními oleji, poupaty růže, ylang ylang a litseový olej.

Bomba se má dát do teplé vody a má šumět. Esenciální oleje mají za úkol provonět vaši koupelnu a uhličitan, který obsahuje má změkčovat vodu.

Já si ji pro zatím šetřím a mám ji schovanou ve skříni u oblečení, které díky tomu krásně voní.

Ingredients: Sodium Bicarbonate, Citric Acid, Parfum (Fragrance), Aqua (Water), Rosa Centifolia (Rose) Flower, Vetiveria Zizanoides (Vetiver) Root Oil, Citral, Coumarin, Limonene. 




Žádné komentáře:

Okomentovat