čtvrtek 12. července 2012

Freeman Maska

Ahoj všechny zdravím

Dnešní příspěvek je o masce od značky FREEMAN.  Tuto masku jsem získala úplně náhodou. Šla jsem si koupit nějaký časopis. Najednou mi padl do oka časopis FASHION a k tomu jako dárek tahle maska. Tak jsem si řekla, že za cca 60kč je to paráda a hned jsem ho koupila.



Přesný název masky je Freeman Beautiful face- Peel-off Masque tedy slupovací maska. Hlavní složky jsou  okurky, meloun, ženšen. Okurky pleť osvěží, meloun má čistící účinky a ženšen má účinky klidnící. Maska slibuje, že pleť zbaví nečistot, odumřelé kůže. Má obnovovat a osvěžovat.
Maska se po aplikaci na pleť má nechat působit 5-10 minut. Potom sloupnout a umýt obličej teplou vodou .





Jsem zvědavá jak to nakonec s maskou dopadne po vyzkoušení jsem hodím recenzi.
Do předu se omlouvám za kvalitu fotek bohužel mi nejede foťák, tak je to focené mobilem.
Těším se na vaše komentáře. Máte zkušenosti se značkou Freeman? Jaká podle vás je?


Žádné komentáře:

Okomentovat