sobota 11. října 2014

Rychlé prolítnutí obchodů a akce v Rossmanu

Ahoj, zdravím všechny

Dneska jsem byla na otočku v Brně a jelikož jsem měla chvíli čas, prošla jsem pár obchodů a nafotila pro vás pár fotek.

V Ann Christine na Svoboďáku mají teď super šatičky a velký výběr podzimních bot. Neodolala jsem a musela si pár šatů vyzkoušet. Zamilovala jsem se do těchto. Dělají skvělou postavu, jsou velice příjemné na těle, elastické a cena je 400 Kč.





Chcete mít vtipné ponožky? V Tally Weijl jich mají hromadu. Mě zaujaly lištičky a k tomu božííí triko kiss my acid.




Abych ulehčila vašim peněženkám, mám tu pro vás pár akcí a slev v Drogerii Rossman :D

Právě teď probíhá akce v Rossmanu 2+1 zdarma na Baby Lips od Maybelline (cena za kus: 79,90)



Gabriella umí potěšit :)




Tak to vypadá, že si ten sweetie crush konečně koupím, protože ta cena je lákavá. Tyhle rimmel akce končí 23.11, tak šup na nákupy.






Dermacol lanýžový makeup v akci za 229 Kč (platí do 19.10)
Zkoušel jste ho už někdo? Přemýšlím jestli ho mám prubnout.



K nákupu nad 399 Kč řasenka Volume Million Lashes zdarma (platí do 24.12.)



Sleva -40% na laky (platí do 12.10.)



A nakonec selfie z kabinky :D
Oslovují vás slevy k nákupu nebo s vámi ani nehnou? 
Hezký zbytek víkendu a příjemný večer s pozdravem BM.







Žádné komentáře:

Okomentovat