úterý 20. srpna 2013

Nákupy Červenec

Ahoj zdravím všechny


Konečně jsem se dostala k tomu, abych napsala článek o červencových nákupech kometiky. Není toho mnoho, protože v poslední době jsem nějak neměla náladu nakupovat, což jsem se až sama divila. Někter é výrobky byly ve výprodeji za pár korun, tak jsem je vzala na zkoušku.

Jak dlouho jsem odolávala tomu si kupovat laky, tak teď o prázdninách jsem zase podlehla.



Flormar Pretty P08

Vezmu to tak, jako všeobecně. Laky od Flormaru jsou podle mě jedny z nejlepších a cenově dostupných tady u nás. Tyto laky velice rychle zasychají a dlouho na nehtech vydží. Mě drží vždycky, tak kolem toho týdne a pak se teprve začne oprýskavat. Vyjímkou není ani tento lak.

Má takovou teplou oranžovo-korálovou barvu. Vypadá užasně a přijde mi, že na nehtech vypadá trošičku narůžověle.



Catrice 420 Dirty Berry

Ze začátku jsem z něj byla odvařená, ale postupem času, už ani tak ne. Lak má užasnou barvu v lahvičce, ale kdyby taková byla pak i na nehtech. Je to taková světle levandulová se stříbrno-zlatým šimerem. Jo jenže takhle vypadá pouze v lahvičce na nehtech je takový mdlý. Nositelný je, ale neni to nic z čeho bych skákala dva metry vysoko. Navic se hned oprýskal.




Miss Sporty Clubing Colours QuickDry 464

Další z mých oblíbených značek laků. Dvě, tři vrstvy a nehty září trávově zelenou svěží barvičkou a drží dobře.




Ocean 53

Původně jsem si ho koupila s tím, že je to černý lak se třpytivými, malými puntíčky. Doma jsem byla docela překvapená, ale příjemně. Nakonec z něj vylezlo, že je to efektový lak, který je tvořený černými a třpytivými puntíky:)





Olejíček na nehty


Olej jsem koupila v Jasmínu a má působit regeneračně na zničené nehty používáním umělých nehtů. Jelikož ho používám necelý měsíc a ještě jenom někdy, protože jsem ostuda, tak jsem zatím žádné razantní změny nezaznamenala. Velice zajímavé je co je uvnitř oleje. Nachází se tam pírka, nějaké šušené trávy a jakoby mořské řasy. Dalši jeho zajímavosti je, že sladce voní, jak žvýkačky huba buba.




Essence Color and Shine eyeshadow 14

Tento stín mám taky z Jasmínu, jako nepoužitý tester co byl ve výprodeji. Víc vám o něm řeknu, až se dostanu k tomu, že se s ním namaluju. Ještě jsem se k tomu nedostala.



Miss Sporty Dr Balm 03

Obyčejný balzám na rty. Vůně taková ta typická miss sporty. Přijemný na rtech, dlouho nechává rty hydratované. V balení vypadá pigmentovaně, ale není to tak. Je velice nenápadný a vidět je jen minimálně i když mě se ta barva líbí a kdyby taková byla rtech jenom plus.




Žádné komentáře:

Okomentovat