čtvrtek 9. srpna 2012

Recenze: Essence kajalové tužky na oči

Ahoj všechny zdravím

Chtěla bych se s vámi podělit o něco co mi udělalo velkou radost. Před třemi týdny jsem jela do Brna koupit si pudr a jak už to tak bývá koupila jsem si toho mnohem víc :). Šla jsem do Jasmínu na hlavase a zjistila jsem, že tam mají takový menší výprodej kosmetiky Essence. Po chvíli prohrabávání se výrobky jsem objevila tužku na oči s tyrkysové barvě. Tak sem si jí musela hned koupit. Další týden jsem objevila zelenou a včera jsem konečně sehnala žlutou.

Tak jdeme na to!

1. Kajal Pencil - 11 Cool Breeze


2. Kajal Pencil - 20 Scream Green


3. Kajal Pencil - 17 Neon Sweetie




4. Tady jsou všechny tři barvy



Všechny tyto tři barvy jsou dobře pigmentované, zářivé jsou v nich takové malé třpytečky, super drží a hlavně co je pro mě nejdůležitější je suprově měkká a skvěle se nanáší. Člověk nemusí vůbec tlačit, stačí jenom jemně a tradá super linky :).

Na sobě jsem měla zatím jenom tyrkysové a zelené buď jedny nebo druhé, ale i dohromady vypadají dobře. Žlutou musím vyzkoušet co nejdřív. Pak dodám fotky s líčením. Tužky stojí 30 Kč. Já mám dvě se slevou, takže je mám za 24 Kč. Tyhle tužky mají ještě v jiných barvách např. černá, bílá, fialová. Lákala mě fialová, ale je to taková jakási divná barva něco jak lila a taková moc světlá. Každopádně je vřele doporučuju takhle jsem asi ještě nikdy s tužkou spokojená nebyla a za tu cenu bomba.

Opět se omlouvám za kvalitu fotek. Je to focené přes mobil, protože foťák nechce spolupracovat.

Doufám, že mi dáte vědět v komentářích :)

1 komentář:

  1. Kajalovou tužku od essence mám doma v odstínu 18 everybody´s darling a vůbec s ní nejsem spokojená. Vůbec nevydrží. Raději si připlatím za lepší kvalitu.

    Pokud chceš koukni na můj blog:
    http://mojekosmetika.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat